Styx: Shards of Darkness - Deluxe Edition
Szaty z Akenash: Niepowtarzalny, klasyczny ubiór z pierwszej wyprawy Styxa!Dzięki niemu każdy klon goblina będzie istnieć nieco dłużej, nim zniknie.
Sztylet z Akenash: Pierwszy sztylet Styxa. Stary, ale solidny. Pokryte rdzą ostrze, będące towarzyszem wielu długich, znojnych marszów, podczas zajadłych walk wchłonęło najróżniejsze, zabójcze kwasy. Ofiara raniona tym sztyletem ulegnie natychmiastowej dezintegracji.Styx powraca w nowej skradance przygodowej!