Legion Samobójców: Śmierć Lidze Sprawiedliwości
Oto gra Legion Samobójców: Śmierć Lidze Sprawiedliwości od Rocksteady Studios, twórców serii Batman: Arkham – wyznaczająca trendy dla całego gatunku trzecioosobowa strzelanka, w której banda złoczyńców musi dokonać niemożliwego, by ocalić świat: zabić Ligę Sprawiedliwości.
Dołącz do niesławnego Oddziału Specjalnego X Amandy Waller (znanego jako Legion Samobójców), w skład którego wchodzą Harley Quinn, Deadshot, Kapitan Boomerang i King Shark, aby wykonać karkołomne zadanie zabicia Ligi Sprawiedliwości. Wkrocz do rozległego i dynamicznego Metropolis z otwartym światem, spustoszonego przez inwazję Brainiaca i terroryzowanego przez bohaterów, którzy kiedyś go chronili.
Każdy członek drużyny wnosi własną mechanikę przemierzania, która pomaga im poruszać się po rozległym i dręczonym walkami Metropolis, łącząc eksplorację w trybie swobodnej wędrówki i walkę na wysokościach, zapewniając niezapomniane wrażenia. Gracze mogą eksperymentować z różnymi stylami gry, aby zadać wrogom maksymalne obrażenia. Niezależnie od tego, czy grasz w trybie dla jednego gracza, czy w trybie online z maksymalnie trojgiem znajomych, gracze mogą podjąć się tej samobójczej misji na swój własny sposób.
Po premierze gracze mogą spodziewać się stale rozwijającego się Metropolis z nowymi, grywalnymi, darmowymi złoczyńcami, środowiskami, bronią, wydarzeniami w grze i nie tylko, a wszystko to w cenie zakupu gry podstawowej.