Sumerian Six
Sumerian Six opowiada losy Enigma Squad Oddziału Enigma, zespołu komandosów będących jednocześnie najlepszymi naukowcami świata, którzy wspólnymi siłami przeprowadzają tajne misje przeciwko Trzeciej Rzeszy. Waszym wspólnym celem jest zniweczenie nikczemnego planu byłego członka oddziału, Hansa Kammlera, który zakłada posłużenie się potężną, tajemniczą substancją o nazwie geiststoff.
Wyrusz w ekscytującą podróż po różnych kontynentach u boku takich sojuszników, jak wygnana chemiczka Rosa Reznick, Niedźwiedziołak Wojtek i osobliwy psychoanalityk Siegfried von Adelsberg. Pozbywaj się wrogów za pomocą wyjątkowych umiejętności członków swojego oddziału, które wiążą się z ich wiedzą specjalistyczną, i naucz się łączyć je w niszczycielskie kombinacje – o ile chcesz zwyciężyć.
Zgłębiając intrygę nazistów, natkniesz się na magiczno-naukową broń i pradawne, sumeryjskie artefakty powiązane z machinacjami Kammlera. Jeśli naziści zwyciężą, czeka cię ponura przyszłość. Daj z siebie wszystko w tej taktycznej skradance czasu rzeczywistego, by mroczna przyszłość nie ujrzała światła dziennego.
Pod wodzą Hansa Kammlera, byłego członka twojego oddziału, naziści sięgają po magię, by stworzyć najpotężniejszą formę Wunderwaffe. Zmierz się z ciężko uzbrojonymi, zmutowanymi i nadnaturalnie wzmocnionymi siłami i poddaj swoje strategiczne zdolności i zręczność ostatecznemu testowi.
Przekradaj się przez twierdze nazistów, na przeróżne sposoby likwidując wszechobecnych strażników, a potem zmierz się z poważniejszymi zagrożeniami. Łącz dynamiczne moce członków oddziału w kreatywne popisy taktycznej potęgi.
Inspirowana prawdziwymi zdarzeniami i miejscami gra Sumerian Six zabierze cię w podróż po alternatywnej wersji historii, w której ludowe opowieści i teorie spiskowe są równie realne, co zagrożenie ze strony nazistów.