Super Meat Boy Forever
Pełna wyzwań rozgrywka Super Meat Boy powraca w Super Meat Boy Forever! Poziomy są brutalne, a śmierć nieunikniona. Gracze biegają, skaczą, uderzają i kopią, przebijając się zarówno przez dobrze znane lokacje, jak i zupełnie nowe światy, jednocześnie odkrywając iście filmową f...
GeForce 780 / AMD Radeon RX 300. Zintegrowane karty graficzne Intel Graphics mogą działać, ale oficjalnie nie są zgodne.