SUPERHOT: Mind Control Delete
To zupełnie osobny produkt i nie musisz posiadać SUPERHOT, by w nią zagrać — ani na odwrót. MIND CONTROL DELETE da Ci jeszcze lepszy wgląd w świat SUPERHOT — a także więcej fabuły i więcej wybuchowej rozgrywki w zwolnionym tempie.
Kto jest uprawniony do otrzymania zniżki lojalnościowej dla SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE?
Każdy, kto kupi pierwszą część gry SUPERHOT w Epic Games Store przed 16 lipca, automatycznie otrzyma MIND CONTROL DELETE za darmo w chwili premiery gry.
Uściślając jednak — nie dotyczy to kopii gry SUPERHOT otrzymanych za darmo w ramach wydarzenia Free Games na Epic Games Store w grudniu. Jeśli swoją grę otrzymałeś(-aś) za darmo, obserwuj tę stronę po 16 lipca, albowiem będziemy mieć dla Ciebie specjalną, wyjątkowo dużą zniżkę popremierową.
Nie, to tylko jednorazowa akcja. Zakup gry SUPERHOT uprawnia do otrzymania darmowej kopii MIND CONTROL DELETE do 16.07.2020 roku. Oznacza to, że 16.07.2020 r. (godz. 18:00 polskiego czasu) to ostateczny termin na zdobycie darmowej kopii SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE przy zakupie gry SUPERHOT.