SuperMash
SuperMash to gra, w której tworzysz gry! Połącz gatunki takie jak JRPG, platformówka, metroidvania, skradanka i przygodowa gra akcji, aby za każdym razem uzyskać zupełnie nową grę, a następnie rzuć wyzwanie znajomym i zobacz, jak sobie poradzą!
Należący do Jume sklep z grami ma kłopoty! Tomo, brat Jume, musi przyjść mu na ratunek! Miksuj kultowe gatunki, aby tworzyć niepowtarzalne gry. Pokonaj klasycznie platformowe poziomy, skacząc postacią z taktycznej skradanki, bierz udział w bitwach JRPG jako statki kosmiczne i mieszaj gatunki na wiele innych sposobów!
Wszystko to jest możliwe za sprawą nowego systemu rozgrywki emergentnej SuperMash, dzięki któremu każda gra jest inna od poprzedniej. Dostosuj swoje Miksy za pomocą specjalnych Kart Dewelopera! Stworzony przez Ciebie Miks jest zbyt trudny? Udostępnij swój kod MIKS znajomym i sprawdź, czy uda im się wygrać!
Niezależnie od tego, jaki jest Twój ulubiony styl gry, w grze SuperMash znajdziesz wiele opcji do wypróbowania. Podstawowa wersja tej gry zawiera następujące gatunki: platformówka, przygodowa gra akcji, shoot ‘em up, metroidvania, skradanka i JRPG. W przyszłości pojawi się ich więcej!
A to dopiero początek tego, co ma do zaoferowania gra SuperMash! Z czasem będziemy uzupełniać grę o różnorodne aktualizacje i dodatki DLC. W przyszłości dodamy nowe gatunki, postacie i Karty Dewelopera! Nie przegap tego!