Supraland
Połączenie elementów gier z serii Portal, Zelda i Metroid. Eksploruj, rozwiązuj łamigłówki, pokonuj potwory, znajduj tajne ulepszenia i zdobywaj nowe umiejętności, które pomogą Ci odkryć nowe lokacje. Czas gry: ~12-25 godzin.
Rozgrywka opiera się na eksploracji rozległych, połączonych światów, w których większość dróg jest początkowo nie do przejścia, dopóki nie zdobędziesz nowych zdolności, aby pokonać te przeszkody. Podstawą mechaniki gry Supraland było stworzenie wszechstronnych zdolności, które zaskakują gracza różnorodnych sposobami ich wykorzystywania. Połączenie tych zdolności poszerza zakres dostępnych możliwości.
Gra bazuje głównie na eksplorowaniu otwartego, pełnego niespodzianek świata. Często może Ci się wydawać, że jesteś na dobrej drodze, aby „złamać zasady gry”, ale właśnie wtedy niespodziewanie natrafiasz na skrzynię, w której znajdujesz satysfakcjonujące ulepszenie. Supraland szanuje czas gracza i nie rozciąga niepotrzebnie rozgrywki bezmyślnym poszukiwaniem znajdziek.
Mechanika walki inspirowana jest klasycznymi, dynamicznymi strzelankami, takimi jak Unreal, Doom czy Quake, umożliwiając ataki z powietrza i skoki podczas ostrzeliwania hord napierających wrogów, bez martwienia się o przeładowywanie broni.