Crash
Nowe przygody w grze Supraland są pełne eksploracji, zagadek i niespodzianek.... i wymagają znacznie mniej walki.
Crash to zupełnie nowa kampania w Supraland, którą znajdziesz w menu głównym gry. Nie jest wymagane ukończenie podstawowej wersji gry, ale jest to zalecane.
Wcale! Kampania Crash jest niezależna od podstawowej wersji gry. Niezależna, nowa przygoda. Jest kontynuacją głównego wątku, ale dodatek uruchomisz z poziomu menu głównego i posiada on niezależne od „podstawki” zapisy stanu gry.