Supraland Six Inches Under
Supraland Six Inches Under to gra w stylu Metroidvania z perspektywy pierwszej osoby. Oznacza to, że znajdujesz się w zamkniętym świecie, a im więcej umiejętności zdobędziesz, tym więcej części świata będziesz mógł zwiedzić.
"Six Inches Under" to mały projekt poboczny, który został stworzony, aby zapoznać nowych członków zespołu z naszymi narzędziami i sposobem pracy. Zasadniczo jest to nasze przygotowanie do sequela Supralandu.
O ile David Münnich stworzył pierwszą grę Supraland całkiem sam, o tyle w przypadku tej gry jego rola była mniejsza. Główny zespół przy tej grze składał się z 6 osób.
To miało być małe DLC do Supralandu, ale wymknęło się trochę spod kontroli i z czasem stawało się coraz bardziej ambitne. Zamiast 3 miesięcy, zajęło nam to 27 miesięcy (Supraland 1 był w fazie rozwoju przez 16 miesięcy).
Ten dodatek można uznać za "Supraland 1.5", ponieważ nadal jest w nim wiele rzeczy z pierwszej gry, ale jednocześnie jest to nowy świat z mnóstwem nowych mechanik.
Jeśli jesteś fanem pierwszego Supralandu, możesz być zainteresowany sposobem podejścia do walki w tej części. Po wyciągnięciu wielu wniosków, podstawowa koncepcja została mocno zmieniona i nadal można ją uznać za eksperymentalną. Na pewno jeszcze wiele się nauczymy.