Surviving Mars: All New In Bundle
Czy jest coś lepszego od nowego zestawu treści od twórców? Tak! Dwa nowe zestawy treści od twórców! (A do tego nieco furystycznych kompozycji muzycznych, które pomogą ci odprężyć się podczas przejażdżek pojazdem badawczym). Zasmakuj w życiu na Marsie i sięgnij po pakiet All New In Bundle!