Surviving Mars: Mars Lifestyle Radio
Zyskaj spokój ducha podczas terraformowania Czerwonej Planety dzięki pakietowi Mars Lifestyle Radio. Odpręż się przy brzmieniach zainspirowanej filmami Quentina Tarantino muzyki surferskiej z futurystycznymi akcentami w formie instrumentów elektronicznych, analogowych gitar i keyboardów.