Surviving Mars: In-Dome Buildings Pack
Sięgnij po In-Dome Buildings Pack – pierwszy z serii zestawów treści od twórców Surviving Mars – i rozbuduj swoją kolonię. Autorem pakietu jest doświadczony modder reprezentujący społeczność Paradox, Silva. Zapoczątkuj nowy etap rozwoju swojej kolonii dzięki 8 budynkom i rozwiązaniom technologicznym, które sprawią, że na Czerwonej Planecie poczujesz się trochę bardziej jak w domu. W skład zestawu wchodzą obiekty zarówno mieszkalne, jak i publiczne.