Surviving Mars - Mysteries Resupply Pack
Kiedy już wydaje Ci się, że panujesz nad zarządzaniem zasobami, dziwne i wspaniałe tajemnice podróży kosmicznych pukają do Twojej kopuły. Mysteries Resupply Pack to nowy pakiet darmowej zawartości dla Surviving Mars, a w nim trzy nowe tajemnice, które należy zbadać i przetrwać.