Surviving Mars - Project Laika
Kolonię odwiedziły zwierzęta i są gotowe, aby umilić wszystkim życie. Surviving Mars: Project Laika wprowadza szereg zwierząt domowych i hodowlanych, które przydadzą się w Twojej kolonii i podniosą poziom życia na Czerwonej Planecie.