Surviving Mars - Space Race
Obywatele, łączcie się! Rozpoczął się wyścig o miejsce w kosmosie. Surviving Mars: Space Race to pierwszy duży dodatek do polegającej na przetrwaniu grze Surviving Mars, który skupia się na sponsorach misji i rywalizujących koloniach. Space Race, nastawiający przeciwko sobie n...
Obywatele, łączcie się! Rozpoczął się wyścig o miejsce w kosmosie. Surviving Mars: Space Race to pierwszy duży dodatek do polegającej na przetrwaniu grze Surviving Mars, który skupia się na sponsorach misji i rywalizujących koloniach. Space Race, nastawiający przeciwko sobie największe kraje i najpotężniejsze firmy na ziemi, zachęca graczy do mądrego wyboru sponsora, ponieważ każdy z nich ma swoje zalety oraz cele i są przecież też inne kolonie, które walczą o ograniczone zasoby Czerwonej Planety.