Surviving the Aftermath
Wyrusz poza granice kolonii i eksploruj pustkowia, aby gromadzić zasoby, nawiązać kontakt z rywalizującymi ośrodkami i odkryć sekrety świata.
Wybuduj kolonię i zadbaj o przetrwanie ocalałych z katastrofy, po której świat legł w gruzach. Wznieś ponad 130 odmiennych budynków, które pomogą ci przetrwać w świecie pełnym niebezpieczeństw. Przygotowanie to podstawa – katastrofy naturalne i inne zdarzenia losowe mogą oznaczać kres w przypadku braku zapasów i planów działania.
Werbuj ponad 80 wyjątkowych i odznaczających się odmiennymi umiejętnościami oraz motywacjami specjalistów, którzy będą zarządzać zasobami twojej kolonii. Wyposaż swoich specjalistów w sprzęt umożliwiający ochronę kolonii przed atakami bandytów i dzikich zwierząt.
Wyślij swoich specjalistów poza granice kolonii i na spotkanie z generowanym proceduralnie światem. Stań oko w oko z przywódcami innych kolonii i wymieniaj z nimi zasoby lub rywalizuj o przetrwanie. Specjaliści mogą budować posterunki i gromadzić materiały, zapewniając twojej kolonii niezbędną przewagę.
Podczas eksploracji świata, twoi specjaliści mogą natknąć się na rozliczne tajemnice. Odkryj nieznane fakty na temat apokalipsy i przygotuj swoją kolonię na wypadek, gdyby miała wydarzyć się ponownie.