Surviving the Aftermath: Rebirth
Zmieńmy tę jałową ziemię w żyzny teren! Terraformator pozwoli ci powitać nowe życie. Im więcej terraformacji będziesz przeprowadzać, tym więcej obszarów na mapie zamieni się w tereny zielone, pełne bogatej roślinności i zwierząt. Zapamiętaj, które zakażone obszary zostały przekształcone – zarażone potwory będą się tu odradzać i atakować ocalałych.
W dodatku Rebirth czekają na ciebie nowe budynki, trzy ulepszenia budynków oraz całkowicie nowe, wieloetapowe laboratorium plagi i dostępne w nim drzewko badań.
W placówce oczyszczającej możesz usunąć niewielkie zanieczyszczenia. Możesz ulepszyć ją do placówki eksterminującej, która pozwoli ci usuwać zarażone gniazda, roje i legowiska. Podstawowy terraformator przekształca glebę – można go ulepszyć do zaawansowanego terraformatora. Stacja ekologiczna zamieni się w stację materiałów niebezpiecznych. Dzięki niej ocaleni mogą usuwać rdzenie plagi i zapobiegać atakom potworów. Chociaż posterunek strażniczy nie jest nowym budynkiem, został znacznie ulepszony. Teraz będzie pełnił jeszcze bardziej kluczową rolę, broniąc twojej kolonii.