Survivor Cells - Premium Edition
Przetrwanie to klucz! W Survivor Cells wyruszasz w epicką podróż, aby chronić swoje komórki przed bezlitosnymi atakami wirusów i bakterii. Przygotuj się na walkę z hordami mikroskopijnych wrogów na biologicznym polu bitwy i udowodnij, że masz to, czego potrzeba, aby wygrać!
DLC Robin wprowadza nową komórkę do twojego arsenału, z specjalnymi zdolnościami, które zamieniają pole bitwy w prawdziwy grad strzał. Przygotuj się na zdominowanie wrogów destrukcyjnym deszczem strzał.
DLC Virusbane przynosi potężną i śmiercionośną komórkę, która dzierży ostrze śmierci, zabójcze dla wirusów i bakterii!
Premium Edition gry Survivor Cells łączy w sobie podstawową grę oraz dwa niesamowite DLC w jednym pakiecie! To idealna okazja, aby rozszerzyć swoje możliwości w grze i uczynić swoje bitwy jeszcze bardziej ekscytującymi!