Suzerain Supporter Edition
Supporter Edition obejmuje grę polityczną Suzerain wraz z pierwszym DLC o nazwie Kingdom of Rizia, oryginalną ścieżką dźwiękową, jak również DLC z przedmiotem kosmetycznym Vulpitzer Award.