SYNCED
SYNCED to oparta na systemie meczowym strzelanka typu rogue-looter opracowana przez NExT Studios. Jako Runner w technoapokaliptycznej przyszłości ruszasz na wojnę ze śmiercionośnymi technoistotami, nanosami, które przebywają w strefie wyłączenia o nazwie Meridian.
Wybierz swojego Runnera, a potem dołącz do drużynowego meczu PvE lub PvP, aby pokonać nanosy, a potem ujarzmić je i wykorzystać jako broń przeciwko wrogom.
Ujarzmiaj i synchronizuj nanosy, przekształcając je w różne klasy towarzyszy, których można wysyłać do walki. Wzmacniaj swoją ekipę, ulepszaj bronie i wejdź do grona najlepszych Runnersów, aby zwyciężyć w zapoczątkowanej przez ludzkość walce.
SYNCED to gra osadzona w niedalekiej przyszłości naszego świata, kiedy to nanotechnologia zyskała status filaru całej cywilizacji. Wskutek kataklizmu znanego jako „Collapse” (Upadek) nanomaszyny oszalały i zmieniły się w dzikie, drapieżne istoty, które wędrują teraz po pustkowiach, pożerając ludzi, aby móc się rozmnażać.
Poszukiwacze szczęścia zwani Runnersami zebrali się w dolinie Snake River Valley (WA), samej kolebce apokalipsy, i wyruszyli na poszukiwania nervy – cennej substancji nanoenergetycznej mającej posłużyć odradzającemu się światu za nową ropę.
Nanosy przekształcone w towarzyszy pozwolą Ci tchnąć w każdą walkę nieco świeżości. Synchronizuj pokonane nanosy i zmieniaj je w towarzyszy o różnych klasach, które cechują inne umiejętności i możliwe do spersonalizowania modyfikacje. Dzięki temu przechytrzysz rywali i zdołasz przetrwać.
Dołącz do jednej z trzyosobowych drużyn i przygotuj się na dynamiczną akcję w różnorodnych trybach. Jeśli chcesz przeżyć, musisz skupić się nie tylko na strzelaniu. Wykorzystuj środowisko, członków drużyny i przekształcone w towarzyszy nanosy, żeby pokonać hordy przeciwników i konkurencyjne drużyny z użyciem taktycznych kombinacji działań.