You can always give us feedback on Synergy of Serra or report bugs through our support portal (Otwiera się w nowej zakładce). Or you can talk to us directly in our Discord Community (Otwiera się w nowej zakładce) and follow us on social media (Otwiera się w nowej zakładce).