Tacoma
Opuszczona stacja kosmiczna. Tajemnicza SI. I Ty. Załoga księżycowej stacji przerzutowej Tacoma wykonywała swoje codzienne obowiązki, gdy katastrofa pogrążyła ją w chaosie. Poznaj jej losy w przełomowym i innowacyjnym następcy gry Gone Home studia Fullbright.
Sześciu członków załogi mieszkało i pracowało na stacji kosmicznej Tacoma, tworząc związki, doznając miłości i strat oraz stając razem w obliczu kryzysu. Odkryj jako interaktywny śledczy nie tylko to, co stało się z tymi osobami, ale co czyni ich tymi, kim są. Fabuła opowiedziana jest za pomocą serii w pełni udźwiękowionych i animowanych interaktywnych scen w rzeczywistości rozszerzonej, które pozwalają zanurzyć się w wydarzeniach, do których doszło na Tacomie.
Poznaj stację Tacoma zarówno fizycznie, jak i cyfrowo. Odblokowuj drzwi i szuflady, aby znaleźć istotne przedmioty, notatki i fizyczne artefakty, jednocześnie badając obszerne zapisy cyfrowych rozmów i osobistych przemyśleń członków załogi. Każdy aspekt doświadczeń załogi na Tacomie jest częścią Twojego dochodzenia.
Doświadcz życia w roku 2088. Odkryj bogate, fantastyczne uniwersum, które przedstawia ekspansję ludzkości na niską orbitę ziemską i jeszcze dalej. Szczegółowo wyobrażona wizja najbliższej przyszłości od wielokrotnie nagradzanego zespołu stojącego za historiami z gier takich jak Gone Home czy BioShock 2: Minerva's Den.
Ukończenie Tacomy zajmie od około 2 do 5 godzin. To, jak bardzo się zagłębisz w opowieść, i ile szczegółów odkryjesz, zależy wyłącznie od Ciebie. Tacoma to pozbawiona walki i łamigłówek gra. Szczegóły fabuły i świata gry możesz odkrywać w swoim własnym tempie.
Tacoma jest objęta prawami autorskimi Fullbright, 2017. Wszelkie prawa zastrzeżone.