Tales from the Borderlands
W wiecznie rozdartej wojną metropolii Promethea będziesz kontrolować Anu, Octavio i Fran w najgorszym dniu ich życia. Pomóż tym trzem sympatycznym przegrywom, którzy próbują zmienić świat (a może nawet go ocalić)! Staw czoła inwazji na planetę, wściekłemu potworowi ze skarbca i kapitalistom o zimnym sercu w tej emocjonującej, filmowej grze, w której to od ciebie zależy, co stanie się dalej! Poznaj całą plejadę odmieńców, zabójczych botów i gadających pistoletów w tym wyścigu na szczyt!
Powraca ulubiona przygoda z uniwersum Borderlands, w której to Twoje wybory kształtują fabułę!
Gra Tales from the Borderlands,, rozgrywająca się w czasie pomiędzy wydarzeniami z gier Borderlands 2 oraz Borderlands 3, pozwala śledzić losy dwójki niezbyt godnych zaufania narratorów podczas misji, u której początków leżała chciwość, ale której zwieńczeniem może być chwała. Twoje wybory kształtują tę opowieść tak, że staje się ona Twoim niepowtarzalnym dziełem, z mnóstwem nieprzewidzianych konsekwencji, od prześmiesznych po chwytających za serce.
Badaj zabójczą planetę, Pandorę, jako Rhys, przedstawiciel korporacji Hyperion, który ma ambicję zastąpić okrytego złą sławą Handsome Jacka na stanowisku jej szefa, oraz jako Fiona, sprytna oszustka, która potrafi się wyłgać z niemal każdej sytuacji. Po katastrofalnym niepowodzeniu pewnej lewej transakcji Rhys i Fiona, żeby wyjść na swoje, muszą działać razem, mimo wzajemnej niechęci. Co oznacza, że będą musieli stawić czoła złowrogim gangsterom, rabusiom-kanibalom i przerażającej faunie planety. Jak pokierujesz ich działaniami podczas tej szalonej wyprawy po Pandorze?