Terra Nil
Terra Nil to złożona przyrodnicza gra strategiczna o przekształcaniu jałowych pustkowi w bujny, zrównoważony ekosystem. Przywróć życie martwemu światu oczyszczając glebę i oceany, sadząc drzewa i przywracając zwierzynę, a następnie opuść go, nie pozostawiając po sobie śladu.
Terra Nil to gra o przekształcaniu jałowego, martwego środowiska w bujny, żywy ekosystem. Zamień jałową ziemię w żyzne polany i stwórz idealny habitat do zamieszkania przez zwierzynę. Następnie zrecykluj swoje budynki i nie pozostaw żadnego śladu swojej obecności. Odzyskaj nieużytki.
Generowane proceduralnie krajobrazy sprawiają, że żadna gra nie będzie wyglądać tak samo. Zaplanuj swoje konstrukcje biorąc pod uwagę losowy, trudny i nieprzewidywalny teren zawierający kręte rzeki, góry, niziny i oceany.
Każdy region w Terra Nil przechodzi przez fazy, z których ostatnią jest pozostawienie za sobą niczym niezmąconej dziczy. Poszczególne poziomy nie opierają się na ciągłym wzroście, a raczej zachowaniu równowagi i trosce o środowisko, zanim będzie można je zostawić w spokoju.