TERRACOTTA
W mroku podziemnego mauzoleum nastąpiło poruszenie. Terakotowa figura pękła, a zamknięta w niej dusza rozedrgała się, przebudzona energią tao. Budzisz się w otoczeniu ośmiu tysięcy terakotowych towarzyszy walki. Na armię pierwszego cesarza rzucono klątwę. Twoim zadaniem jest ją zdjąć i przywrócić spokój w jednym ze starożytnych cudów Chin.
Terracotta to gra akcji i przygody rozgrywająca się w epoce wpływowej dynastii Qin. Chociaż ta cesarska dynastia rządziła przez zaledwie 15 lat, położyła podwaliny dla kraju, który trwał przez ponad 2 000 kolejnych lat. Doświadcz blasków i cieni, obserwując, jak Chiny zmieniają się z mozaiki zwaśnionych terytoriów w zjednoczone cesarstwo, zobacz, jak powstaje Wielki Mur Chiński i bądź świadkiem wspaniałych zwycięstw, dzięki którym przetrwało chińskie dziedzictwo.
Jako jedyny wojownik Terakotowej Armii, na którym nie ciąży klątwa, musisz opanować umiejętność wykorzystania energii tao i wyzwolić swoich towarzyszy.
Dynastia Qin położyła podwaliny pod Chiny, kraj, który trwał przez kolejne 2 000 lat. Możesz obserwować go z głębi ziemi jako przebudzony terakotowy żołnierz.