The Bridge Curse 2: The Extrication
Spróbuj przetrwać w The Bridge Curse 2: The Extrication – pierwszoosobowej, survivalowej przygodzie grozy, której historia rozgrywa się na tajwańskim Uniwersytecie Wen Hua słynącym z folkloru i opowieści o duchach. Wciel się w cztery wyjątkowe postacie, by uciekać i stawiać czoła przerażającym duchom. Rozwiąż niezwykłe łamigłówki i odkryj złowieszczy spisek… Dożyjesz jutra czy staniesz się kolejną ofiarą klątwy?
Wciel się w cztery wyjątkowe postacie. Jedną z nich jest Sue Lian, zdeterminowany dziennikarz usiłujący zdobyć na wyłączność informacje na temat tajemniczych zdarzeń i trzech studentów uniwersytetu uwięzionych we własnym, niekończącym się koszmarze… Podczas przeskakiwania między różnymi perspektywami poznasz zapadających w pamięć ludzi: od komicznie dziwnego sierżanta Huanga po przerażającą szaloną baletnicę.
Pieczołowicie zbieraj enigmatyczne wskazówki i znajduj rozrzucone po uczelni artefakty oraz przedmioty – zbliży cię to do sedna spisków zakorzenionych w Wen Hua. Rozwiązuj niezwykłe łamigłówki w nadziei na wydostanie się z tajemniczej pułapki murów nawiedzonego uniwersytetu.