The Callisto Protocol
The Callisto Protocol to horror surwiwalowy najnowszej generacji, za którym stoi Glen Schofield. Atmosfera, napięcie i brutalność przeplatane budzącymi przerażenie chwilami beznadziei i ludzkich odruchów zamieniają The Callisto Protocol w przyspieszającą bicie serca opowieść, w której niewyobrażalne potworności czają się za każdym rogiem.
W grze The Callisto Protocol, której akcja rozgrywa się w 2320 roku na Kallisto, martwym księżycu Jowisza, gracz wciela się w Jacoba Lee osadzonego w Czarnym Żelaznym Więzieniu. Gdy wybuch tajemniczej epidemii strąca księżyc w otchłań chaosu, Jacob musi zmierzyć się ze swoimi największymi lękami, aby pokonać żądne krwi bestie, które podążają tropem bohatera odkrywającego mroczne sekrety w samym sercu wpływowej korporacji United Jupiter Company.
The Callisto Protocol rzuca wyzwanie graczom, którzy muszą perfekcyjnie opanować emocjonującą mieszankę walki wręcz i na odległość. W skład dostępnego arsenału wchodzi również unikalna broń grawitacyjna, za pomocą której strażnicy Czarnego Żelaznego Więzienia kontrolowali osadzonych. Przygotuj się na bliskie spotkania z groteskowymi wrogami, podczas których będziesz odcinać i wysadzać kończyny w powietrze. W kreatywny sposób wykorzystasz wszystko wokół, aby wyjść cało z gehenny, w której stawką będzie twoje życie.
Kallisto – jedno z najbardziej nieprzyjaznych i odosobnionych miejsc we wszechświecie – jest areną desperackiej walki Jacoba o przetrwanie. Gracze muszą stawić czoła nie tylko potwornościom Czarnego Żelaznego Więzienia, ale i liczącym stulecia tajemnicom nękającym z dawien dawna martwy księżyc Jowisza – zarówno na jego powierzchni, jak i pod nią.