The Captain
Wcielasz się w postać kapitana Thomasa Welmu, oficera naukowego kosmicznej floty Spacefleet, który zagubił się po drugiej stronie galaktyki. Ku Ziemi zmierzają mroczne, niszczycielskie siły. Masz ze sobą jedyną rzecz, jaka może je powstrzymać.
Czy zdecydujesz się ingerować w losy cywilizacji, która nie wyruszyła jeszcze w kosmos? A może odkryjesz straszliwy sekret tajemnej bazy wojskowej? Dostarczysz mózg umierającej formy życia do jego pobratymców? Czy postanowisz wykorzystać go do ulepszenia swojego statku?
Galaktyka to niebezpieczne miejsce. Czy potraktujesz agresywnych napastników ogniem zaporowym z rakiet próżniowych typu 2 (Type 2 Vacuum Rockets)? Wrogowie mogą też posmakować Twojego gniewu płynącego prosto z pistoletu plazmowego (Plasma Gun)… albo nie zauważyć Cię wcale, bo przemkniesz się cichaczem obok nich.
Ci natrętni piraci uszkodzili Twój skarb. Możesz naprawić go samodzielnie i oszczędzić trochę pieniędzy albo nie szczędzić środków i pozwolić, by statkiem zajęli się profesjonaliści. Czy to już pora na zakup nowego łamacza osłon (Shield Buster)? A może warto zaopatrzyć się w kilka głowic nuklearnych?
Czy poświęcisz przyjaciela dla dobra większości? Czy wydasz pracującego jako tajniak gliniarza, by szybciej trafić do domu? Czy zachowasz wstrząsającą prawdę przed kimś tylko po to, by pozostał Twoim przyjacielem?