The Chameleon
Trzymająca w napięciu skradanka z supermocami osadzona w latach 70. ubiegłego stulecia, ociekająca pikselową grafiką.
Budzisz się w tajnym ośrodku i nie pamiętasz, co Cię tam przywiodło, kim jesteś i dlaczego masz na sobie hawajską koszulę. Z głośników na cały regulator płynie jeden komunikat: ewakuacja. W drodze do wyjścia, przekradając się obok robotów–wartowników, odkryjesz sekrety tego tajemniczego miejsca.
Skradankowe supermoce — Korzystaj z różnych mocy, że podkraść się i obezwładnić wrogów. A przy okazji odkryć sekrety tego tajemniczego ośrodka.
Wyjątkowa grafika — The Chameleon to połączenie grafiki rodem z 1994 roku z nowoczesnymi efektami wizualnymi, takimi jak światło i elementy wolumetryczne. Możesz wybrać tryb grafiki retro lub grafiki w wysokiej rozdzielczości, żeby dopasować wygląd do swoich upodobań.
Oryginalna ścieżka dźwiękowa — 12 pełnych utworów zainspirowanych latami 70. ubiegłego wieku, które pozwolą Ci zanurzyć się w świecie The Chameleon.
Gra jest eksploracyjną skradanką. Wcielasz się w postać zwaną The Chameleon, która budzi się w nieznanym pomieszczeniu, w którym z głośników rozlega się alarm, a na podłodze leży kilka zniszczonych robotów–wartowników. Nie wiesz, kim jesteś ani dlaczego się tu znajdujesz.
W miarę gry odnajdziesz różne moce w formie unoszących się brył mięsa. Kiedy je wchłoniesz, Twoje nowe umiejętności pozwolą Ci na eksplorację kolejnych przestrzeni ośrodka. I zaczniesz powoli odkrywać tajemnice tego miejsca zwanego LRS. Usłyszysz o dziwnych eksperymentach oraz wewnętrznych sporach, które doprowadziły do obecnej sytuacji.