The Crew 2
DOŁĄCZ DO SPOŁECZNOŚCI LICZĄCEJ 30 MILIONÓW GRACZY! Przygotuj się na szaloną podróż po całych Stanach Zjednoczonych i ciesz się jednym z najwspanialszych otwartych światów do dynamicznej jazdy, jakie stworzono w historii. Dzięki dziesiątkom nowych trybów gry, torów, pojazdów, wydarzeń i innych elementów dodawanych co sezon, The Crew 2 ma dla ciebie wszystko, czego wymaga niezapomniana przejażdżka.
Zmierz się z amerykańską sceną sportów motorowych, odkryj niesamowite krajobrazy i wybierz swoje ulubione pojazdy spośród setek dostępnych maszyn. Doświadczaj emocji i podekscytowania płynących z uczestnictwa w zawodach odbywających się w całych Stanach Zjednoczonych i sprawdź swoje umiejętności w najrozmaitszych dyscyplinach. Nagrywaj każdą emocjonującą chwilę i dziel się nią jednym naciśnięciem klawisza – sława czeka tylko na ciebie! Graj z maksymalnie siódemką znajomych w trybie sieciowym.