Special Edition
DOŁĄCZ DO SPOŁECZNOŚCI LICZĄCEJ 30 MILIONÓW GRACZY! Wjedź prosto w Sezon 3 i przygotuj się na szalone próby czasowe w całych USA. Dzięki dostępowi do darmowej zawartości, nowych trybów gry, nowych pojazdów, wydarzeń i innych elementów wydawanych co dwa miesiące, czeka na ciebie niezapomniana przejażdżka.
Zmierz się z amerykańską sceną sportów motorowych, eksplorując USA w jednym z najwspanialszych otwartych światów, jakie stworzono w historii. Dzięki szerokiemu wachlarzowi dostępnych pojazdów doświadczaj emocji i podekscytowania płynących z uczestnictwa w zawodach odbywających się w całych Stanach Zjednoczonych i sprawdź swoje umiejętności w najrozmaitszych dyscyplinach. Graj z maksymalnie 7 znajomymi w trybie sieciowym.