odprężająca
Dzięki darmowej wersji testowej ciesz się grą za darmo przez 5 godzin! Wszystko, co uda ci się odblokować w wersji testowej, zostanie zapisane i udostępnione, jeśli zdecydujesz się na zdobycie pełnej wersji gry. NOWOŚĆ: dzięki Przepustce dla Znajomych, o ile tylko posiadasz własny egzemplarz The Crew Motorfest, możesz zaprosić maksymalnie 3 swoich znajomych do wspólnej gry za darmo, nawet po upływie pięciogodzinnego ograniczenia dla wersji próbnej!