Edycja Gold (2024) zawiera Przepustkę Roku 2, a wraz z nią przygodę Chase Squad oraz do 20 pojazdów, które możesz dodać do swojej kolekcji: 7 pojazdów specjalnych Chase Squad + 13 pojazdów otrzymywanych w miesięcznych odstępach.
Zapraszamy na Motorfest! Ten całoroczny festiwal pozwoli ci cieszyć się najlepszym, co tylko świat motoryzacji ma do zaoferowania.