Zgarnij swój bilet na Motorfest i przez pięć godzin korzystaj z gry bezpłatnie! Jeśli chcesz kontynuować swoje przygody w The Crew Motorfest, możesz kupić pełną wersję gry i przenieść do niej poczynione postępy! Wszystko, co uda ci się osiągnąć i odblokować w wersji testowej, zostanie zapisane i udostępnione, jeśli zdecydujesz się na pozyskanie pełnej wersji gry.
Zapraszamy na Motorfest! Ten całoroczny festiwal pozwoli ci cieszyć się najlepszym, co tylko świat motoryzacji ma do zaoferowania.
Akcja The Crew Motorfest rozgrywa się w jednym z najbardziej oszałamiających miejsc na ziemi: na hawajskiej wyspie O'ahu. Dołącz do superszybkich wyścigów ulicami Honolulu, sprawdź swoje offroadowe umiejętności na pokrytych popiołem zboczach wulkanu lub naucz się perfekcyjnie driftować na torach.
Ciesz się szeregiem emocjonujących aktywności wyścigowych i zdecyduj, do jakiego rodzaju rozrywki chcesz wykorzystać swoje samochody! Odkryj playlisty i rzuć się w wir tematycznych kampanii, które zabiorą cię w najbardziej emocjonujące rejony świata motoryzacji, wliczając w to amerykańskie bestie, wyścigi uliczne w japońskim stylu, czy legendarne, historyczne maszyny!