Pakiet promocyjny – Tom Clancy’s The Division 2
Oprócz 500 Kredytów Premium, Pakiet promocyjny zapewnia dodatkowe 250 Kredytów oraz taktyczny miejski strój ghillie. Pakiet ten, idealny dla graczy pragnących dopracować swój wygląd i zwiększyć wrażenia czerpane z gry, zapewnia elementy zmiany wyglądu w bardzo atrakcyjnej cenie. Świetne rozwiązanie dla tych, którzy szukają lepszego kamuflażu w jak najniższej cenie.