Pakiet Obłęd - Tom Clancy’s The Division 2
Przygotuj się do nowego sezonu wraz z Pakietem Obłęd! Skorzystaj z oferty ograniczonej czasowo i odbierz 2600 Kredytów Premium (w tym 600 Kredytów premii), a do tego jedną (1) maskę Obłęd.