Pakiet DLC Nowy Jork - Tom Clancy's The Division 2
W rozszerzeniu Władcy Nowego Jorku ruszasz w pościg za swoim największym wrogiem, Aaronem Keenerem, zbuntowanym byłym agentem Division, który przejął kontrolę nad Nowym Jorkiem.
W DLC Bitwa o Brooklyn tytułowa dzielnica jest względnie spokojnym miejscem, gdzie cywile mogą razem pracować i żyć, podczas gdy Manhattan pustoszą wrogie frakcje i walki w Strefie Mroku. Niestety, los Brooklynu zawisł na włosku, gdy Czyściciele przedostali się na drugi brzeg rzeki.
Pakiet DLC Nowy Jork do gry Tom Clancy’s The Division 2 zawiera dodatkowe treści oraz rozszerzenia i do działania wymaga podstawowej wersji gry.