Edycja Władcy Nowego Jorku
Uratuj kraj stojący na krawędzi upadku w Tom Clancy's The Division 2, zgłębiając otwarty, dynamiczny i wrogi świat gry pośród ulic Waszyngtonu, D.C. Walcz wspólnie ze znajomymi w trybie współpracy online lub przeciwko innym graczom w trybach rywalizacji PvP.
W rozszerzeniu Władcy Nowego Jorku polujesz na swoje nemezis, Aarona Keenera, byłego agenta Division, który przejął kontrolę nad Nowym Jorkiem. Wyszkolony przez The Division, ale wypierający się ideologii organizacji, teraz stoi u władzy całego miasta.