Władcy Nowego Jorku – Edycja Ultimate
W rozszerzeniu Władcy Nowego Jorku polujesz na swoje nemezis, Aarona Keenera, byłego agenta Division, który przejął kontrolę nad Nowym Jorkiem. Wyszkolony przez The Division, ale wypierający się ideologii organizacji, teraz stoi u władzy całego miasta.