The Elder Scrolls Online: przepustka 2025
Worm Cult wrócił i chce się zemścić za porażkę podczas Planemeld. Odkryj cztery aktualizacje zawartości oraz wydarzenie współpracy, które zmieni świat Tamriel! Zawiera dwa nowe pakiety lochów, dwuczęściową zawartość fabularną i nową strefę do odkrycia.
Worm Cult wraca w bezpośredniej kontynuacji głównego wątku ESO i chce się zemścić za porażkę podczas Planemeld. Ruszaj na wyspę Solstice i pomóż zjednoczyć trzy sojusze przeciwko dawnemu wrogowi, który powrócił w tajemniczych okolicznościach.
W przepustce zawartości 2025 znajdziesz cztery aktualizacje nowej zawartości oraz wydarzenie współpracy w grze, które zmieni świat Tamriel! Zawiera dwa nowe pakiety lochów, dwuczęściową zawartość fabularną i całkiem nową strefę do odkrycia.
Ruszaj na tajemniczą wyspę Solstice i rozpocznij nową przygodę w miejscu, w którym zakończył się główny wątek The Elder Scrolls Online. Choć Molag Bal i Mannimarco zostali pokonani w krainie Oblivionu Coldharbour, teraz Worm Cult powrócił. Odkryj ich nikczemne plany i ujawnij tajemnice Writhing Wall, ogromnej zaklętej bariery dzielącej wyspę. Tu decydują się losy Tamriel!
Odkryj cztery duże aktualizacje zawartości, w tym zmieniające świat wydarzenie w grze, w którym wraz z innymi graczami będziecie musieli stanąć oko w oko z Worm Cultem i przebić się przez Writhing Wall! Zawiera dwa pakiety lochów (w sumie cztery nowe lochy), dwuczęściową zawartość fabularną, wydarzenie w grze i całkiem nową strefę do odkrycia.
Ruszaj do nowego, 12-osobowego Triala PvE, pokonaj niebezpieczne nowe potwory i bossów, zanurz się w urzekających nowych Delves i lochach publicznych, poznaj liczne nowe osobne zadania i postacie oraz zgarnij wyjątkowe nagrody w grze.
Kup teraz, aby zyskać natychmiastowy dostęp do nowego wierzchowca, chowańca i pakietu emotek, a także do dodatkowych nagród dostępnych wraz z premierą 1. części Seasons of the Worm Cult, w czerwcu.