The Elder Scrolls Online: Kolekcja Gold Road
The Elder Scrolls Online: Kolekcja Gold Road jest idealna dla graczy, którzy chcą zyskać dostęp do wszystkich dużych stref i zadań z rozdziałów rozgrywających się w całym Tamriel. Kolekcja Gold Road zawiera rozdział Gold Road (dostępny w chwili premiery), podstawową wersję gry ORAZ wszystkie poprzednie rozdziały (dostępne natychmiast).