The Elder Scrolls Online Deluxe Upgrade: Gold Road
Ruszaj do West Weald, cesarskiego regionu ostatnio oglądanego w TES IV: Oblivion, któremu zagraża teraz dżungla Valenwood i ataki daedr. Broń stolicy Colovii, Skingradu, badaj dzikie ostępy Dawnwood i odkryj starożytne ayleidzkie ruiny oraz coloviańskie góry. Wszystkim tym miejscom zagraża chaos powrotu Ithelii.