Escape Team
Czterech skazańców osadzonych w pilnie strzeżonym wojskowym więzieniu za przestępstwa, których nie popełnili, chce wydostać się na wolność. Może pomocne okażą się plotki mówiące o znajdującym się w kompleksie najpotężniejszym czołgu w historii.