The Evil Within
Jako detektyw Sebastian Castellanos odkryj prawdę kryjącą się za makabrycznym masowym morderstwem i jego związkiem z obłąkanym światem, w którym ohydne stwory krążą wśród zmarłych. Stawiając czoła grozie i walcząc o przetrwanie przy ograniczonych zasobach, Sebastian wyrusza w podróż, aby odkryć, kto – lub co – za wszystkim stoi.
Zachowaj zimną krew i stabilną rękę, detektywie... Mrożąca krew w żyłach groza i przyspieszająca bicie serca akcja czekają na tych, którzy wkroczą do The Evil Within.