The Falconeer
Wznieś się w przestworza na grzbiecie majestatycznego ptaka wojennego, eksploruj zapierający dech w piersiach oceaniczny świat i tocz epickie bitwy powietrzne w tej nominowanej do nagrody BAFTA grze lotniczej samodzielnie opracowanej przez jednego programistę, Tomasa Salę.