The Forgotten City
The Forgotten City to pełna tajemnic gra przygodowa polegająca na eksploracji i dedukcji będąca świeżym spojrzeniem na uznany przez krytyków mod, który zdobył australijską nagrodę Writers' Guild i został pobrany ponad 3 miliony razy.
Tylko wypytując barwne postacie miejscowych, których losy są ze sobą wzajemnie powiązane, sprytnie wykorzystując pętlę czasową i dokonując trudnych wyborów moralnych, możesz mieć nadzieję na rozwikłanie tej epickiej tajemnicy. Twoje decyzje mają tutaj ogromne znaczenie. Los miasta spoczywa w Twoich rękach.
Jeśli mod przypadł Ci do gustu, to z pewnością pokochasz samodzielną grę. Wzięliśmy najlepsze elementy moda, przeredagowaliśmy scenariusz, który liczy teraz ponad 80 000 słów, przeszło dwa razy więcej od oryginalnego, oraz dodaliśmy mnóstwo ekscytujących nowych zwrotów akcji, zakończeń i niespodzianek. Przejdź się ulicami zupełnie nowego miasta. Poznaj stworzonych od nowa bohaterów. Rozwiązuj skomplikowane zagadki dzięki nowej mechanice rozgrywki i ciesz się nową, orkiestrową oprawą muzyczną oraz profesjonalnym dubbingiem. To historia, którą od zawsze chcieliśmy opowiedzieć – teraz doświadczyć jej jeszcze raz... raz za razem.