The Gap
„The Gap” opowiada o cierpieniach człowieka, który by uleczyć rodzinną chorobę, musi zgłębić odmęty podświadomości poprzez ponowne przeżywanie ważnych dla siebie wspomnień.
Rodzina neurobiologa Joshuy Hayesa cierpi na rzadką chorobę genetyczną. Sprawia ona, że chory popada w szaleństwo, powoli zatracając siebie i swoje wspomnienia. Walka i zmagania rodziny są obserwowane przez pryzmat wspomnień Joshuy – zarówno tych trudnych, jak i pełnych radości.
Joshua bierze udział w eksperymentalnym badaniu prowadzonym przez giganta na rynku biotechnologii – firmę Neuraxis. W efekcie wplątuje się on w korporacyjną intrygę. Podczas trwania eksperymentu w minimalistycznych pomieszczeniach znajduje on przedmioty, które służą do przywołania wspomnień z przeszłości.
Jednak próbując rozwiązać tajemnicę ukrytą głęboko w jego wspomnieniach, musi on odpowiedzieć sobie na jedno najważniejsze pytanie – czy ufa sam sobie?