The Hand of Merlin
The Hand of Merlin to turowa gra RPG typu rogue-lite, w której legenda arturiańska zderza się z horrorem sci-fi. Odszukaj zagubione fragmenty swojej duszy, rozrzucone po całym multiwersum – i uratuj tyle światów, ile zdołasz.
Ciesz się fascynującą opowieścią inspirowaną legendą arturiańską, cyklem karolińskim i historią al-Andalus – z niezwykłym zwrotem akcji. Dokonuj wyborów w interaktywnych konfrontacjach, które zmieniają się z każdą kolejną rozgrywką. Gra napisana przez Jonasa Kyratzes (The Talos Principle, Serious Sam 4) i Verenę Kyratzes (The Lands of Dream, Serious Sam 4).
Wytycz sobie drogę przez ziemie Albionu, Marchię Hiszpańską i al-Andalus. Czy wybierzesz niebezpieczną drogę, nadstawiając karku w pogoni za legendarną relikwią? A może wybierzesz bezpieczniejszą ścieżkę? Zaplanuj i przygotuj się. Negocjuj, targuj się, walcz. Stawiaj czoła wyzwaniom. Ponoś straty. Werbuj nowych bohaterów. Zdobywaj złoto, zaopatrzenie i sławę. Uważaj: Twoje wybory są ostateczne, podobnie jak śmierć. Ale nie ociągaj się – zło nigdy nie odpoczywa.
Wykorzystaj opcję Renown, aby podnieść poziom swoich bohaterów, i wybieraj spośród losowego zestawu nowych umiejętności lub ulepszonych atrybutów. Ale wybieraj mądrze! Wybierz umiejętności z dużą synergią i zrównoważ drużynę, zanim wyruszysz w drogę.
Spuść deszcz grzmotów i siarki na swoich wrogów! Szukaj i zbieraj Soulstones (Kamienie Dusz), aby przywrócić swoją moc i odblokować nowe zaklęcia. Nawet jeśli poniesiesz porażkę, Twój duch zachowa całą zebraną już wiedzę magiczną podczas skoku do następnego wymiaru.
Jest tyle światów, ile gwiazd na niebie. W każdym z nich znajduje się Camelot, w każdym jest Święty Graal. Ale jest tylko jeden Merlin, a jego odwiecznym zadaniem jest przeciwstawienie się grozie z zaświatów. Każdy świat, który zostanie zbawiony, jest zbawiony na zawsze; każdy świat, który zostanie utracony, jest utracony na zawsze.