Dostosuj sterowanie do własnych preferencji, aby poprawić płynność i intuicyjność rozgrywki.
Nakładka PlayStation jest dostępna dla graczy korzystających z komputerów osobistych z kontem PlayStation Network w celu zdobywania trofeów PlayStation i zapewniania sobie dostępu do listy znajomych, ustawień i profilu gracza.
The Last of Us Part II wciągnie cię w wir walki w uwielbianym przez fanów trybie! Postaraj się jak najdłużej przetrwać każdy etap, podążając wybraną ścieżką, na której wdasz się w niejedną losową potyczkę. Zagrasz wieloma różnymi postaciami dostępnymi do odblokowania, z których każda ma przypisane unikatowe cechy rozgrywki. Mnogość wrogów i szereg pamiętnych lokalizacji w całej wersji Part II sprawi, że staniesz w obliczu zróżnicowanych wyzwań, których punktem kulminacyjnym będą trzymające w napięciu walki z bossami.
W trakcie gry możesz słuchać wielogodzinnych opowieści programistów, którzy uchylą rąbka tajemnicy na temat powstawania Part II.
Uwolnij muzyczny potencjał w trybie gry na gitarze, w którym możesz odblokowywać instrumenty, lub przejdź w tryb speedrun⁵ i publikuj swoje najlepsze czasy.
Pakiet funkcji dostępności do Part II obejmuje również audiodeskrypcję⁶ i przekształcanie mowy w wibracje¹.
The Last of Us Part II Remastered oferuje graczom również możliwość odblokowania skórek postaci i broni, których można używać zarówno u Ellie, jak i u Abby.