The Last Stand: Aftermath
Najnowszy tytuł doświadczonych twórców Con Artist Games, twórców serii gier The Last Stand – The Last Stand: Aftermath, to nowa, samodzielna gra przygodowa akcji typu rogue-lite dla jednego gracza. Wybierz ocalałego, aby wyruszyć w drogę i zbadać ruiny cywilizacji, szukając paliwa do podróży do nowych miejsc i zbierając zapasy, by wytwarzać bronie i nie tylko.
Musisz mieć się na baczności, bo hordy zombie wciąż grasują po ulicach, a Ty nie jesteś nadczłowiekiem. Co więcej, należysz do zainfekowanych, więc w końcu i Ty zginiesz, czy to z ręki wrogich nieumarłych, czy to z winy wirusa szalejącego w Twoim ciele. Jednak kiedy tak się stanie, podejmiesz grę na nowo jako inny ocalały, z atutami i ulepszeniami zdobytymi w oparciu o postępy poczynione w poprzedniej rozgrywce, wyruszając do ponownej próby.